perjantai 17. toukokuuta 2013

I´m back! Olen selkä!

Muija on taas mukana meiningeissä! Flunssa on vain hämärä muisto, treenit maistuu ja ruokavalion mukaan syöminen sujuu kuin itsestään. On ilmoilla samanlaista draivia mitä alkuvuodesta oli ja sitä on kaivattu!
Tiedä sit auttaako se Revex-16 tosiaan makeanhimoon, mut eipä tee yhtään mieli mitään ylimääräistä. 

Terassillakin kävin keskiviikkona ja Pepsi Maxia join. Viime vuonna kävin terasseilla parhaimmillaan kolme kertaa viikossa ja join jotain aivan muuta kuin lightlimua.. Mut kyl sitä silloinkin salilla muka ehti käymään. Viime kesänä mun dieetti taiskin olla "syö vähemmän, juo enemmän".. Kyllä silläkin muutama kilo lähti :D 
Nyt ei menojalka vipata yhtään niin paljon ja hyvä on se. Olen aikuinen. Ja niin parisuhteessa.

Täällä on ollut mielettömän ihania ilmoja! Jopa minä vilukissa oon uskaltautunut ulos topissa ja shortseissa.
Ja mikä sen siistimpää, kuin vetää treenit ulkona auringonpaisteessa! Ihan eri fiilis, kuin sisällä! Siskon kanssa käytiin eilen tekemässä pienen hölköttelyn jälkeen hyppytreeni nurmikolla ja voi damn ne on kyllä ihan killerikamaa! Kumpikaan ei päässy yhdellä kerralla yli 25 toiston, kun jo jalat petti alta, joten tässäkin riittää haastetta! 

Bridget Jones-alushousut oli ihan hirveen hyvä valinta juoksuhousujen alle..!! :P
Täältä pesee!


Iltalenkin maisemia jokirannasta.

Aamumaha. Vielä se napa siellä ujostelee..

Eikä ne maisemat aamullakaan huonolta näyttäneet. Aurinko! Kesä!

Aamu sitä aamu tätä. Aamupalaa.
Kanasalaattia.

No ei ees käsiä tullu erikseen treenattua, mut vaikka ny "aloituskuvaks" haukkaria. Pieni kumpu jo näkyy.

Reeni meni ihan reisille<3

Noi pinkit kuulokkeet on niin nolot! Mut hyvä musiikki, parempi treeni <3

No sitä Pepsi Maxia. 

Ihana ilta-aurinko ja kevyt tuulenvire.

Ollut ihan superhyvä viikko! Oon ollut yllättävän hyvällä tuulella ja aurinko on antanut ihan hullusti energiaa! Painokin hieman tullut alaspäin, tänään aamulla 71,3kg. Alin lukema 70,4kg nähty viimeksi maaliskuussa ja siihen melkein kilo matkaa. Mutta äkkiäkös se lähtee! Ja sit seuraava tavoite kohti kuusysiä!

Tekis kauheesti mieli kirjoitella vähän enemmänkin, kun tuntuu etten oikein ehkä uskalla vielä kirjoittaa tänne niin avoimesti. Mut nyt on niin väsy, pää lyö tyhjää ja huomenna aikainen herätys, joten pakko painaa pää tyynyyn ja jättää höpöttely toiseen kertaan. Enköhän mä vielä ehdi avautumaan vaikka ja kuinka.. :)

Jooko aurinko jatkat hyvää työtäsi vielä lauantain ja sunnuntainkin..? :))

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua! <3

B

Jajuu, blogiani on tsekattu yli 1000 kertaa..!! :D Tuntuupa hassulta! Oon kai ite klikannu ainaki 666 kertaa.. Jättäkää jotain merkkiä käynnistänne ja kertokaapa mitä mieltä olette blogistani tai mistä haluaisitte lukea? Mulla on päässä monen monta ideaa, mut sit ne tuntuu jäävän vain sinne omaan pääkoppaan ajatuksen asteelle.. :)

2 kommenttia:

  1. Valkkaa tyttö hyvä sieltä tilastoista se "älä seuraa omia käyntejänä" vai miten se meni, niin tiedät kuinka monta kertaa me muut, sun kuulumisiis koukussa olevat, täällä käydään ;)

    Ihana sinä, ihana kesä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olen mä sen valinnut.. ;) No ihana sinä! <3

      Poista