perjantai 6. marraskuuta 2015

Queen B is back!

Blogin kirjoittaminen on aika ajoin mielessä ja koskaan sille ei tunnu olevan hyvää aikaa. Nyt oon kuitenkin kolmatta päivää kotona kipeenä, niin ehtinyt hyvin ajatella ja suunnitella asioita ja yhtenä niistä päätin tämänkin homman taas aloittaa. Nytkin kisu koittaa tunkea mun syliin samaan aikaan, mikä kyllä tekee tästä kirjoittamisesta hivenen hankalaa.. :)

Meinasin ensin poistaa koko vanhan blogin ja aloittaa uuden, mutta kun luin vanhoja postauksia läpi, niin ne olikin ihan hauskoja, mitä niitä sit poistamaan. Jatketaan tästä.

Blogin nimi tosin pitäisi muuttaa, koska täytin jo viime tammikuussa kolmekymmentä ja idea vähän niinku oli ja meni jo. Enkä mä edelleenkään kovin "fit" oo..
No eniveis vaikka treenaus on iso osa mun elämää, haluaisin muustakin kirjoitella jatkossa, joten nimi menee vaihtoon. Oon pyöritellyt mielessä jotain "30 and life". Koska Skid Row ja 18 and life.. :D Apua mä oon lapsellinen!

Hassua katsoa kahden vuoden takaisia kuvia, miten pieneltä mä näytin ja muistan vaan miten isolta musta tuntui. Edelleen oon tässä jojoillu painon kanssa 70-76kg väliä. Ennen kesää painoin 70kg ja kesän jälkeen sen 76kg.. Turhauttavaa!


Viimeksi kirjoittelin tuosta Bodycampin Ms.Fitness nettivalmennuksesta, jonka olin aloittanut. Se oli ihan kiva ja sainkin sen talven aikana, no taas sen 6kg pois! :D Mikä sit tuli kesällä takas! Kesän ajan menin 3kk FitpowerFinlandin PowerBooty-ohjelmalla, missä oli tosi paljon alakroppatreeniä ja paljon ruokaa, et toki varmaan tuli massaakin alakertaan, mut kyllä myös söin ja join vapaammin, kuin talvella, et rasvaa varmaan suurin osa.

Laitetaas tähän nyt nää viime talven muutoskuvat. Eli ajalta syyskuu-helmikuu. Painossa eroa n. 4kg. Noi poseeraukset nyt on mitä on, mut näistä näkee aika hyvin, miten vyötäröltä eniten lähti rasvaa.


Nyt painan 74kg ja kovin taas koitetaan sitä rasvaa poltella pois ja säilyttää silti lihakset.. Kävin kuukausi sitten Inbody-mittauksessa, jossa mun rasvaprosentti oli 29. Aloitin siis silloin kuukausi sitten Fitclubfinlandin Fithaasteen, joka kestää 10 viikkoa, jonka jälkeen ois taas tarkoitus käydä tsekkaamas rasvat.

Näköjään siis vähän väliä on joku nettivalmennus mulla meneillään :D Myös oon melkein vuoden nyt käynyt treenaamassa valmentajan kanssa noin kerran kuussa. Ne on kehittäny mun treeniä kyllä tosi paljon ja ihan hulluja treenejähän ne hänen kanssa tehdyt kerrat ovat.. Siis varsinkin jalkatreenit. Monesti oon kuvitellut kuolevani sinne jalkaprässiin..


Oishan tässä nyt vaikka mitä kirjoitettavaa kuluneelta vuodelta, mutta aloitetaan tällä ja jätetään muutama juttu takataskuun..

Nyt kipasen kauppaan ja taistelen itseni kanssa etten osta mitään läskiherkkuja, vaan vaikka hedelmiä ja lehtikaalia. Lehtikaalisipsit on ihan mun pelastus, kun tekee mieli herkutella! :)
Moikka!

B

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti