sunnuntai 24. elokuuta 2014

Taas mennään!

Heippati!

Kirjoittelin kerran kesällä yhden luonnoksen, mutta en saanut sitä valmiiksi saakka kerralla, joten se jäi sitten julkaisematta.. Oon muutenkin koittanut vähentää koneella olemista ja elää enemmän oikeaa elämää ja oon kai siinä onnistunutkin ihan hyvin. Ainakin jos katsoo kuinka usein kirjoitan tänne :D

Ajankäytön suunnittelussa toki vois ottaa huomioon aina silloin tällöin aikaa blogin kirjoittelulle. Siinä kun saa omia ajatuksia vähän ylös ja käsiteltyä. Ja tekis ihan hyvää kirjoittaa pidempiä tekstejä, kun töissä ei tule muuta kuin lyhyitä sähköposteja kirjoiteltua ja jos joskus vielä alan opiskelemaan, niin sais olla vähän sitä rutiinia kirjoittamiseen :)


Mulla on ollu ihan mieletön kesä! :) Toki oon käynyt töissä, kolmisen viikkoa pidin kesälomaa, mutta tuntuu että oon vaan pitänyt hauskaa, juhlinut, matkustellut, syönyt ja juonut ja silti myös treenannut. Mulla on ollut hyvä olla.
Katselin viime kesän kuvia ja näytin tosi pieneltä ja silti vain muistan miten stressaantunut ja tyytymätön olin läskeihini.. Painokin on noussut viime kesästä 4-5kg, mut jotain on tainnut naksahtaa päässä, kun nykyään hyvin syöminen tulee melko lailla itsestään ja osaan myös ottaa rennommin, enkä skitsoile alkoholista tai herkuttelusta. Ainakaan suurimman osan aikaa :D






Salilla oon kesälläkin käynyt pari-kolme kertaa viikossa ja aamulenkkejä tehnyt aina silloin tällöin, kuten myös mäkijuoksua ja TRX-treenejä. Maastavedossa sain mun tavoitteen eli 100kg nostettua, nyt koitan saada kyykkyyn ja penkkipunnerruksiin lisää rautaa. Kyykkyä tein edellispäivänä 5 x 60kg ja penkkipunnerrusta vasta 1 x 35kg joten niissä riittää työsarkaa vielä pitkälle.. :D


Takareittä ihastelin.. :D







Eniten tällä hetkellä olen innoissani ja onnellinen, että kahden vuoden vinkumisen jälkeen mun avopuoliso Henkka ihan itse ehdotti, että hän vois alkaa käymään kanssa salilla. Ollaan nyt 4 kertaa käyty yhdessä ja oon niin tyytyväinen! <3 Katsotaan nyt pysyykö hänen innostus vielä opiskelujen alkaesssa ja talven tullessakin.. Toivotaan! :)




Oon tässä jo jonkun aikaa miettinyt oman pt:n palkkaamista ja jollei Henkka ois lähtenyt opiskelemaan, niin varmaan olisinkin palkannut. Mutta nyt kun täytyy alkaa pärjäämään pelkästään mun palkalla, niin ei ole mitään järkeä maksaa reilua kahtasataa kuukaudessa..
Joten päätin pitkän vierestä seuraamisen ja tulosten näkemisen perusteella ostaa Bodycampin puolen vuoden Ms.Fitness-paketin. Minusta 150e hintaan nähden saan aika paljon. Kuukausittaiset ruokavaliot ja treeniohjelmat. Ainakin kuvittelisin, että joku ihan oikeasti katsoo ne kuvat mitkä sinne laitan omien tietojen ja tavoitteiden kanssa :) Lisäksi muistaakseni kolmesti on "pt-tapaaminen" sähköpostin välityksellä, jolloin katsotaan kehitys ja jatko. Ja yhteistapaamiset ryhmän kesken!
Oikeastaan mun mukaan lähtemisen sinetöi meidän viime kesäisen BC-ryhmän facebook-keskustelu, josta moni oli lähdössä tähän neljänteen Ms.fitnessiin. Kiva kun on vähän joitain ennestään "tuttuja" mukana! Ja lisäksi tällä viikolla kuulin, että myös mun kaksi peruskouluaikaista ystävää on lähdössä mukaan, joten siitä oon vielä enemmän innoissani, että näen heitä pitkästä aikaa yhteistapaamisissa! :)

En nyt tiedä kuinka paljon puolessa vuodessa voi saada lisää lihasta, kun kuitenkin tärkeämpää mulle ois polttaa rasvaa pois ja samanaikaisesti mä en ainakaan itse ole moiseen pystynyt, mutta katsotaan!

Otettiin tänä aamuna parit kuntokuvat, että tästä lähdetään! Hui! Aina yhtä pelottavaa laittaa itestään moisia kuvia.. Edestäpäin ei viel kehtaa! :D





Maha ja muutenkin keskivartalo mulla on aina ollut pahin, joten siitä sais lähteä eniten pois. Samoin kyllä reisissä ovat löllöä ja muhkuraa. Olkapäihin, käsiin, peppuun ja reisiin sais kyllä tulla aika paljonkin lihaa ja pyöreyttä.
Olen innoissani lähdössä mukaan tälläiseen vähän pidempään projektiin, eikä vain parin kuukauden kiristelyyn. Olo on tosi motivoitunut ja mitä muuta se voi ollakaan rennon kesän jälkeen! :D

Mulla ois vaikka kuinka paljon kuvia kesän ajalta, mut jospa nyt muutaman tähän vielä loppuun laittelen :)


















Eiköhän tällä aurinkoenergialla jaksa taas pimeän ja pitkän talven!! :)
Koitan nyt syksyn tullen ja tuon valmennuksen edetessä päivitellä useammin kuulumisia ja kuntokuvia!
See ya!

<3 Bruth

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti